19 Yanvar 2018 02:21 XƏBƏRLƏR Baxış sayı : 1371
2017-ci ildə Azərbaycan Respublikası arxiv təşkilatlarının fəaliyyəti ilk növbədə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin fərman və sərəncamlarından və onların icrası barədə ali hakimiyyət və icra orqanlarının müvafiq fərman, sərəncam və qərarlarından irəli gələn vəzifələrin həyata keçirilməsinə yönəldilmişdir. “Milli arxiv fondu haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanunundan, “Dövlət orqanlarının elektron xidmətlər göstərməsinin təşkili sahəsində bəzi tədbirlər haqqında”, “Azərbaycan Respublikası Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin fəaliyyətinin təmin edilməsi haqqında”, “Azərbaycan Respublikasının mərkəzi və yerli icra hakimiyyəti orqanlarında Apelyasiya Şuralarının yaradılması haqqında”, “Korrupsiyaya qarşı mübarizə haqqında”, “Vətəndaşların müraciətlərinə baxılması haqqında”, “Dövlət və bələdiyyə orqanlarında dövlət və ya bələdiyyə mülkiyyətində olan və ya paylarının (səhmlərin) nəzarət zərfi dövlətə və ya bələdiyyəyə məxsus olan hüquqi şəxslərdə və büdcə təşkilatlarında vətəndaşların müraciətləri ilə bağlı kargüzarlığın aparılması Qaydası”nın təsdiq edilməsi haqqında fərmanlarından, o cümlədən Nazirlər Kabinetinin qərarlarından irəli gələn vəzifələrin icrasına xüsusi diqqət verilmişdir. Eyni zamanda dövlət arxivlərinin illik iş planlarından irəli gələn vəzifələrin həyata keçirilməsi arxiv təşkilatlarının diqqət mərkəzində olmuşdur.
Hazırda Azərbaycan Respublikası dövlət arxiv xidməti sisteminə bilavasitə Milli Arxiv İdarəsinə tabe olan 6 dövlət arxivi, Dövlət Arxivinin 15 filialı, Naxçıvan Muxtar Respublikasının Dövlət Arxivi, habelə 57 rayon və şəhər dövlət arxivləri və bir təsərrüfat hesablı İdarə Sənədlərini Qaydaya Salan Mərkəz daxildir. Dövlət arxiv təşkilatlarının ştat vahidinin sayı bütövlükdə 526-dır. Onlardan Milli Arxiv İdarəsi və onun strukturuna daxil olmayan tabeliyindəki təşkilatlarda 453 ştat vahidi (bundan 20 ştat vahidi İdarə Sənədlərini Qaydaya Salan Mərkəz, 100 ştat vahidi rayon dövlət arxivləri üzrədir) və Naxçıvan MR Dövlət Arxiv İdarəsində 73 ştat vahidi vardır.
2017-ci il üçün Milli Arxiv İdarəsi aparatının büdcə xərcləri 507729 manat, respublika tabeliyində olan arxiv təşkilatlarının büdcə xərcləri 4 138136 manat, yerli büdcədən maliyyələşdirilən rayon dövlət arxivlərinin xərcləri isə 713249 manat olmuşdur. Hesabat dövründə büdcə vəsaitinin səmərəli xərclənməsi təmin olunmuşdur. Aidiyyəti dövlət orqanlarına maliyyə vəsaitindən istifadə olunmasının uçotu və statistikası barədə müəyyən olunmuş qaydada hesabatlar təqdim edilmişdir.
“Açıq hökumətin təşviqinə dair 2016-2018-ci illər üçün Milli Fəaliyyət Planı”nın təsdiq edilməsi haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2016-cı il 27 aprel tarixli, 1993 nömrəli Sərəncamının 2.2-ci yarımbəndinin tələbinə əsasən Milli Arxiv İdarəsinin əmri ilə Açıq Hökumətin təşviqinə dair 2017-cı il üçün Milli Fəaliyyət Planı üzrə proqram təsdiq edilmişdir.
“Açıq hökümətin təşviqinə dair 2016-2018-ci illər üçün Milli Fəaliyyət Planı”na uyğun olaraq Milli Arxiv İdarəsinin göstərdiyi elektron xidmətlərin işi daha da yaxşılaşdırılmışdır. Belə ki, elektron xidmətlərdə aparılan mütamadi təkmilləşdirmə işləri çərçivəsində, həmçinin qanunvericilikdə aparılan dəyişikliklərlə əlaqədar olaraq “Arxiv arayışlarının, arxiv sənədlərindən çıxarışların, arxiv sənədlərinin surətlərinin verilməsi üçün müraciətin və sənədlərin qəbulu üzrə İnzibati Reqlament”də, “Elmi-tədqiqat və digər məqsədlərlə arxiv sənədlərindən istifadə edilməsi üçün müraciətin və sənədlərin qəbulu üzrə İnzibati Reqlament”də müvafiq dəyişikliklər edilmiş və qanunauyğun şəkildə “Hüquqi aktların dövlət reyestri”nə daxil edilmişdir. İdarə tərəfindən hazırlanan “Milli Arxiv fondunun məzmunu və tərkibi haqqında məlumatların verilməsi” üzrə yeni elektron xidmət Nazirlər Kabinetinin 2017-ci il 20 oktyabr tarixli, 468 nömrəli qərarı ilə “Elektron xidmət növlərinin Siyahısı”na yeni məzmunda 40.3-cü bənd olmaqla əlavə edilmişdir. Həmin xidmətin “”Elektron Hökumət” Portalına inteqrasiyası tamamlanmaq üzrədir. Bundan əlavə yuxarıda qeyd olunan xidmətlərin və sözügedən yeni elektron xidmətin inzibati reqlamentləri Ədliyyə Nazirliyi tərəfindən “Hüquqi aktların dövlət Reyestri”nə daxil edilmişdir. Bununla da, Milli Arxiv İdarəsinin göstərdiyi elektron xidmətlərin sayı 3-ə çatdırılmışdır. Yeni Elektron Hesabatlar Sistemi (EHS), həmçinin Elektron Sənəd Dövriyyəsi Sistemi cari ildən istifadəyə verilmişdir.
Milli Arxiv İdarəsinin təqdim etdiyi dövlət xidmətləri üzrə xidmət keyfiyyətinin yüksəldilməsi, həmçinin “ASAN Xidmət” mərkəzlərində rəhbər tutulan fəaliyyət prinsipləri və şəffaflıq standartlarının tətbiqi ilə əlaqədar İdarənin əsas inzibati binasında fəaliyyət göstərən hüquqi və fiziki şəxslərin, həmçinin onların müraciətlərinin qəbulu üzrə “Bir pəncərə” Sistemi yaradılmışdır. “Bir pəncərə” elektron növbə sistemi ilə təchiz edilmiş, informasiya texnologiyalarının son nailiyyətləri tətbiq edilmişdir. Məlumat üçün bildiririk ki, “Bir pəncərə” sistemi vasitəsilə cari ildə 6000-dən çox vətəndaşa şəffaf, nümunəvi arxiv xidməti göstərilmiş, onlardan 4800 nəfərdən çoxuna hüquqmüəyyənedici arxiv arayışı, arxiv çıxarışı və ya arxiv sənədlərinin təsdiq edilmiş surətləri, həmçinin müvafiq rəsmi cavablar verilmişdir.
Hesabatla daha yaxından BURADAN tanış ola bilərsiniz.
Bugün: | 789 |
Dünən: | 986 |
Bu həftə: | 4027 |
Son həftə: | 6066 |
Bu Ay: | 17923 |
Son Ay: | 28223 |
Bu İl: | 258964 |
Ümumi: | 1279385 |
AZ1106, Bakı şəhəri, Ziya Bünyadov pr., 3
Tel: (+99412) 562 97 75 Faks: (+99412) 562 97 56 E-mail: info@milliarxiv.gov.az